PORVOO THAIBOXING CLUB / SITYODTONG FINLAND
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
PORVOO THAIBOXING CLUB / SITYODTONG FINLAND

www.porvoomuaythai.com
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Pohjoismaiden mestaruuskisat 2010

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
karikari
Admin
Admin
karikari


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 17.03.2010
Paikkakunta : Porvoo

Pohjoismaiden mestaruuskisat 2010 Empty
ViestiAihe: Pohjoismaiden mestaruuskisat 2010   Pohjoismaiden mestaruuskisat 2010 EmptyTo Syys 09, 2010 8:12 am

PM-kisat 2010 järjestetään Kööpenhaminassa, Tanskassa 18.9.2010.

Kisakoneeseen lähtevät Porvoosta Kari Viinikainen ja Jaakko Dahlbacka. Jere Flinkmanilla on takana rankka ja menestyksekäs kausi, ja nyt on aika keskittyä opintoihin ja lepoon. Myöskään Gia Winberg ei pääse puolustamaan Pohjoismaiden mestaruustitteliään työkiireiden vuoksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://porvoomuaythai.foorumini.com
karikari
Admin
Admin
karikari


Viestien lukumäärä : 77
Join date : 17.03.2010
Paikkakunta : Porvoo

Pohjoismaiden mestaruuskisat 2010 Empty
ViestiAihe: Pm-kisat 2010   Pohjoismaiden mestaruuskisat 2010 EmptyTi Syys 21, 2010 8:08 am

Suomalaiset nappasivat 3 mestaruutta PM-kisoista. Porvoolaiset jouduttiin palaamaan tyhjin käsin takaisin, ihan hyvä niin, ei oltaisi haluttukaan enempää painoa matkalaukkuihin. Very Happy

Jaakko Dahlbackalla kävi huonommin kun painoa ei saatu kohdalleen, kaikkensa tehneenä Jaakko joutui jäämään puntarilla jo pois 300 grammaa liian painavana.

Mä pääsin hyvin painoon, eikä painon veto ollut kovien pinnistelyjen takana. Punnituksen jälkeen arvottiin otteluparit, ja mä sain vastaan Ruotsin Alexander Arutuynyanin, jota vastaan ottelin Heinäkuussa ratkaisemattoman.

Ottelu oli melko saman kaltainen kuin aikaisemmallakin kohtaamisella, Alexander hyökkäsi kovilla lyönneillä ja mä vastasin potkuilla. Ottelun päätteeksi mut julistettiin voitajaksi, mutta ennen kuin kerkesin edes kehästä ulos, tulos käännettiinkin haja-äänituomioksi ruotsalaisen hyväksi. Näin siis tällä kertaa, ja mun kisat oli siinä. Lukija varmaan pystyy katkeran tappion aiheuttaman pettymyksen lukea rivien välistä Very Happy
Alexander voitti lopulta mun sarjan mestaruuden, kukistettuaan selvästi Norjan Allan Voldin.
Mun kannalta olisi ollut ihanne kohdata Alexander vasta finaalissa, mutta näin ei käynyt, arvontaan kun ei voi vaikuttaa paitsi suurella rahasummalla Very Happy

Kokemuksena reissu oli antoisa ja tästä on hyvä jatkaa kohti uusia haasteita, ja myös vanhoja saavuttamattomia ja/tai menetettyjä haasteita Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://porvoomuaythai.foorumini.com
 
Pohjoismaiden mestaruuskisat 2010
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Pohjoismaiden mestaruuskisojen 2010 karsinnat
» Ottelutapahtuma Venäjällä 7.11.2010
» Harjoittelu viikonloppuisin
» Kahvakuulaharjoittelu
» Battle of Porvoo 4.12.2010

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
PORVOO THAIBOXING CLUB / SITYODTONG FINLAND :: Muay Thai :: Kilpailut :: Kilpailut :: Kilpailut-
Siirry: